Pozycjonowanie stron internetowych

POZYCJONOWANIE STRON FIRMOWYCH W GOOGLE

POZYCJONOWANIE STRON WWW JEST SKUTECZNE

Pozycjonowanie w naturalnych wynikach wyszukiwania google to jedna z najbardziej efektywnych form marketingu internetowego, której celem jest umieszczenie strony internetowej na możliwie jak najwyższych pozycjach dla określonych słów kluczowych.

 

Cel jaki nam przyświeca podczas podejmowania współpracy to budowanie zaufania poprzez osiągniecie optymalnych rezultatów. Współpraca ma być oparta na rentowności prowadzonych przez nas działań.

SKUTECZNOŚĆ REKLAMY0%
SZYBKOŚĆ URUCHOMIENIA KAMPANII0%
ZASIĘG REKLAMY0%
UTRWALANIE BRANDU0%
Zwiększenie ruchu na stronie

Pozycjonowana strona www w chwili osiągnięcia czołowych pozycji w wynikach wyszukiwania zapewni większy ruch na stronie pod warunkiem właściwego doboru pozycjonowanych słów kluczowych.

Zwiększenie zainteresowania produktami lub usługami

Większy ruch na stronie oznacza zwiększenie liczby potencjalnych klientów.

Zwiększenie sprzedaży

Jeżeli Państwa oferta sprosta oczekiwaniom klientów istnieje duże prawdopodobieństwo osiągnięcia sprzedaży.

Zysk

Pozycjonowanie stron internetowych przy odpowiednim doborze słów kluczowych jest najkorzystniejszym sposobem reklamy a zysk w ten sposób wypracowany jest optymalnie skorelowany względem poniesionych kosztów.

Poprawa świadomości marki

Duży ruch na stronie firmowej wynikający z wygenerowanego ruchu w oparciu o wartościowe dla firmy fraz wartościowe sprawiają, że rośnie świadomość marki.

Prestiż

Wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania na kluczowe frazy to również prestiż. Państwa firma będzie jedną z niewielu, którym to się udało.

Pozycjonowanie to złożony proces optymalizacji strony, jej linkowania, prowadzenia i analityki. To bardzo ważne aby już na wstępie odpowiednio zaplanować prace i systematycznie wdrażać założenia, stale nadzorując rozwój wydarzeń i odpowiednio reagując na zmiany. Wszelkie zmiany wynikają głównie ze zmian algorytmów google oraz działań konkurencji. Nasza praca to również poszukiwanie nowych pomysłów na szerzenie informacji o stronie w celu zbudowania dla niej jak największej wartość względem konkurencji.

 

Pozycjonowanie lokalne czy globalne

Podejmując temat reklamy w wyszukiwarce google należy rozróżnić trzy możliwe sposoby pozycjonowania

  • reklama lokalna zakłada pracę nad pozycją zarówno w wynikach tradycyjnych jak i w mapach Google, które pojawiają się dla większości fraz zawierających słowa związane z geolokalizacją. Przykładem frazy może być: fryzjer Poznań.
  • reklama globalna wymaga nieco innego sposobu działań i znacznie większych nakładów pracy oraz czasu. W tym przypadku mapy mogą nie być wyświetlane a rotacja wyników na pierwszej stronie wyszukiwania niewielka. Należy wnikliwie przeanalizować słowa kluczowe globalne przed podjęciem ostatecznej decyzji ich pozycjonowania.
  • reklama produktowa – pozycjonowanie w oparciu o słowa kluczowe które obrazują zawartość strony i wprost przedstawiają usługę lub produkty które znajdują się na stronie w różnej konfiguracji (w róznych czasach, formach i z różnymi przyimkami).

Cel jaki nam przyświeca podczas podejmowania współpracy to budowanie zaufania poprzez osiągniecie optymalnych rezultatów. Współpraca ma być oparta na rentowności prowadzonych przez nas działań.

 

Pozycjonowanie stron poradnik klienta i baza wiedzy na temat usług SEO

 

Na czym polega pozycjonowanie stron w Google?

Najprościej rzecz ujmując pozycjonowanie stron polega na wykonywaniu zadań mających na celu osiągnięcie wysokich pozycji w Google oraz uzyskanie dużego ruchu organicznego. Docelowo, w większości przypadków ma to prowadzić do zwiększenia sprzedaży. Polega na stałym optymalizowaniu czynników on-page (jakości strony, treści), off-page (linkowanie, promocja marki) oraz czynników behawioralnych (doświadczenia użytkowników).

 

Dlaczego SEO jest tak ważne?

Pozycjonowanie stron internetowych jest istotne dla każdej firmy, której zależy na dotarciu do klienta poprzez wyszukiwarki internetowe. Większość mieszkańców Polski korzysta z Google wyszukując słowa kluczowe związane z tysiącami różnych branż, szukając informacji oraz partnerów do współpracy. Najprawdopodobniej Państwa klienci również szukają produktów lub usług, a brak Państwa firmy w wynikach wyszukiwania jest jednoznaczny z brakiem możliwości pozyskania wielu nowych klientów. Jest to o tyle istotne, że Państwa potencjalni klienci mogą stale trafiać do firm konkurencyjnych.

Wysokie pozycje w top10 na popularne frazy dają przewagę nad konkurencją. Pozwalają dotrzeć do klienta w najlepszym możliwym czasie, czyli wtedy, kiedy szuka usługi lub produktu oferowanego przez Państwa firmę. Następstwem czego jest nie tylko wzrost sprzedaży, ale również wygenerowanie większych przychodów poprzez skuteczny marketing internetowy. Wzrost sprzedaży to nie jedyny istotny efekt pozycjonowania. Równie istotny wpływ ma na branding czyli budowanie rozpoznawalności marki oraz jej wizerunek.

Dopilnujemy aby kampania była skuteczna

 

Ważne czynniki planowania kampanii opartej o pozycjonowanie słów kluczowych  to”

  • Audyt konkurencji
  • Audyt potrzeb klienta
  • Wybór właściwych słów kluczowych
  • Optymalizacja strony
  • Mądry proces linkowania
  • Analityka
  • Proces kreatywny